اگه نظر منو بخواین میگم 100% میتونه یه خاطره خوب رو به جا بذاره .

یه آهنگ غمگینی که وقتی میشینی و حالت خوب نیست گوش میدی ، میتونه بهت آرامش بده .

یه آهنگ شادی که وقتی به یه موفقیت رسیدی گوش میدی میتونه حالت رو خیلی بهتر کنه و شادیت رو بیشتر و بیشتر کنه .

یه آهنگ ملایمی که وقتی سر کاری یا تو اوقات فراغتی گوش میدی میتونه بهت دلگرمی و خونسردی بده تا بتونی کارت رو بهتر انجام بدی یا از لحظات فراغتت لذت ببری .

و یه آهنگی که از طرف دوستت یا از طرف آشنایانت بهت هدیه میشه میتونه تا آخر عمرت تو یادت بمونه ، یعنی یه خاطره شیرین به جا بذاره ، هر موقع که اون آهنگ به گوش میخوره سریعا یاد اون لحظه و اون دوستت میوفتی .


من خودم یه بار به یکی از دوستان قدیمیم که خیلی وقته با هم در ارتباط نیستیم یه آهنگ هدیه دادم ، آهنگی بود که تا اون موقع نشنیده بود ، هنوزم که هنوزه هر وقت خودم اون آهنگ رو میشنوم به یاد اون لحظه و اون دوست قدیمی میوفتم ، حتی برعکس رفیقم هم بعضی وقتا که صدای اهنگ به گوشش میخوره بهم زنگ میزنه یا اس ام اس میده ، همیشه هم آخر صحبتاش میگه ، " تا به حال همچین هدیه ماندگاری رو کسی بهم نداده بود " . واقعا خاطره زیباییه .


شاید الان این سوال براتون پیش اومده که " مگه آهنگ هم هدیه به حساب میاد ؟ مگه میشه آهنگ رو هدیه داد ؟ " بله ! میشه ، چرا که نشه ، خاطره چیزیه که به یاد میمونه ، پس بهترین هدیه اینه که خاطره از خودش به جا بذاره ، حالا هر چیزی میخواد باشه ، فقط باید خاطره ساز باشه ! خاطره !!!

براتون همون آهنگ رو میذارم اینجا تا من هم اون خاطره رو دوباره زنده کنم و هم  هدیه ای باشه واسه شما ، امیدوارم که لذت ببرید .


یه آهنگ عاشقانه از امین حبیبی ، برای اهل دلاش ، با نام (( بی خوابی )) .

دانلود آهنگ بی خوابی از امین حبیبی